Cum reclam/ returnez marfa

a) Cum se procedează la returnarea mărfurilor nesatisfăcătoare

Ați cumpărat produse care nu vi se potrivesc ca dimensiune sau culoare sau pur și simplu nu vă interesează? Nu se întâmplă nimic! Aveți 30 de zile de la preluarea coletului, pentru a returna marfa. Vă rugăm să trimiteți marfa la adresa de mai jos. Vă rugăm să atașați completat protocolul de notificare de retragere din contractul de cumpărare - descărcați aici (.pdf). Vă rugăm să împachetați suficient marfa returnată pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.

După primirea coletului retur, o să fie returnați banii în contul bancar, indicat pe formularul de retur (vă rugăm să indicați numărul contului în format IBAN împreună cu codul BIC / SWIFT). Vom returna banii în contul dvs. în cel mult 14 zile de la primirea coletului returnat.

În ce cazuri nu este posibilă returnarea produselor în termen de 30 de zile:

Produsele pe care doriți să le returnați, trebuie să fie în starea în care le-ați primit. Marfa nu e voie să fie utilizată și nici spălată. Marfa nu poate fi returnată nici atunci când este vorba despre un produs pe care l-am confecționat la dimensiuni personalizate pentru dvs. (adică dimensiuni proprii introduse de dvs.) sau dacă este vorba de țesătură la metraj.

Adresa pentru retur marfă:

Frogman - 28918F
Strada Ogorului 3G
410554 Oradea, Bihor

 

b) Cum să procedați la reclamarea mărfurilor comandate

Există un defect la mărfa comandată? Puteți reclama marfa în perioada de garanție de 24 de luni. Vă rugăm să trimiteți produsele reclamate la adresa de mai jos. Vă rugăm să atașați protocolul de reclamații completat - descărcați aici (.pdf). În cazul în care nu aveți o imprimantă, vă rugăm să scrieți manual pe o hârtie datele necesare pentru soluționarea reclamației.

Reclamația trebuie făcută fără întârziere nejustificată, de îndată ce apare un defect pe produs. Ca defect nu este considerată o modificare a mărfurilor datorită uzurii normale, utilizării incorecte sau al oricărei deteriorări proprii.

Termenul limită pentru soluționarea reclamației este de 30 de zile și începe de la data primirii mărfii reclamate la adresa de mai jos.

Adresa pentru retur marfă reclamată:

Frogman - 28918F
Strada Ogorului 3G
410554 Oradea, Bihor

  • Suntem o marcă cehă
  • Confecționăm la dimensiuni personalizate
  • 3000+ recenzii ale magazinului
  • Produse unice
  • 30 de zile drept de retur
  • Transport gratuit
    de la 300 lei