O schimbare pe care o așteptam cu nerăbdare de mult timp! Vă prezentăm noul sediu Goldea.

În timp ce magazinul online virtual se poate extinde după dorință, compania din spatele acestuia nu poate face la fel. În lumea reală constrângerile financiare, de spațiu și logistice pot împiedica dezvoltarea ulterioară a unei companii. De aceea având un număr tot mai mare de comenzi, o gamă mai largă de produse și un număr tot mai mare de angajați, a trebuit să luăm o decizie crucială: Să ne mutăm. O hală modernă cu trei etaje a fost construită la doar câțiva metri de sediul nostru inițial. Goldea are aceeași adresă, dar are un sediu nou.

Construirea unei noi hale

Construcția hala nouă: martie 2021

Construirea unei noi hale

Construcția hala nouă: mai 2021

Construirea unei noi hale

Construcția hala nouă: iulie 2021

Construirea unei noi hale

Construcția hala nouă: noiembrie 2021

La parter se află spații de depozitare, iar la primul etaj un birou open space cu o masă de ședință și spațiu pentru prezentarea afacerilor și a companiei, la același etaj se află întreaga expediție. La etajul al doilea pregătim birouri pentru angajații actuali și cei noi. Ne așteptăm ca creșterea de aproape zece ori a spațiului halei va rezolva nevoile companiei noastre pentru cel puțin trei ani.

Spațiu de depozitare

Parter: spațiu de depozitare

Birou cu masă de ședință

Birou cu masă de ședință

Expediții

Expediția

Expedierea expedierilor

Expedierea coletelor

În acest an, ne așteptăm la o creștere de 30% a cifrei de afaceri. Noul sediu ne va ajuta să gestionăm expedierea fără probleme a comenzilor, astfel încât clienții noștri să primească produsele comandate la timp și în ordine. Am ales vara pentru această mutare, pentru a ne pregăti de perioada de vârf, sezonul de Crăciun, când vom expedia aproximativ 2 000 de colete pe zi. Și suntem pregătiți să umplem rafturile întregii companii pentru a face față acestei situații. În mod tradițional, cu ajutorul angajaților temporari și al personalului de birou care devin membri ai departamentului de expediere. Este foarte important pentru noi toți să ne unim în cadrul companiei.

 

 

Birou

Birou: montare mobilier birou 

Birou

Birou: montare mobilier birou

Birou

Birou: montare mobilier birou

Birou

Birou

Acest lucru sa întâmplat și acum în cazul mutării sediului companiei în plină activitate. Am muncit de dimineața pentru a satisface toate solicitările clienților noștri. Iar după-amiezile, serile și weekendurile am montat mobilier nou, am mutat birourile și depozitele. Am mutat întreaga companie în șapte zile și șapte nopți. Și niciunul dintre clienții sau partenerii noștri nu au știut nimic. Ne concentrăm acum pe servicii perfecte și produse noi. Intenționăm să schimbăm brandul și să ne extindem pe alte piețe străine. După România și Ungaria, dorim să câștigăm clienți în Slovenia și Polonia. Noi nu vedem criza economică actuală ca pe o amenințare, ci ca pe o oportunitate. Și datorită acestui fapt, suntem în continuă creștere.

Și totuși suntem tot noi, o gașcă de tineri entuziaști. Ținem minte numele clienților noștri de top. Noi personal împachetăm și pregătim toate produsele. Suntem încântați să vedem că valoarea achizițiilor repetate este în creștere. Așa știm că sunteți mulțumit de calitatea produselor noastre. Voi clienți noștri sunteți deja peste 100.000, și nu ezitați să le spuneți prietenilor dumneavoastră despre noi. Noi suntem pregătiți!

 

Michal Kempa și Ondřej Boček, proprietari ai rețelei de magazine online Goldea.


Cusut personalizat din oferta de țesături
oferta unica mai mult de 10 000 de produse
Produse cehe materiale textile de casă de calitate
30 de zile pentru returnare de la cumpărarea mărfii
778 puncte de livrare în toată România